Boas a todos
Tenho reparado que existe pilotos que tem mais números de voos q pontos (sendo eu um dos casos e q voa regularmente).
Tal situação é bem aborrecida para quem ja tinha um bom numero de pontos e agora se ve quase sem pontos ac) , se juntarmos os pontos, que por alguma razão estão perdidos, a FSP poderia ter uma pontuação melhor, da mesma forma que qnd foi feita a limpeza dos registos dos pilotos estávamos na classificação em 7 lugar e descemos para 12.
Se outras VA tem um numero de pilotos regulares maior, nao podemos dar ao luxo de desperdiçar pontos ja feitos. Como antes tinha referido nas "sugestões" se um piloto desistiu, passou do tempo estipulado, fica com a conta no modo "retired" está fora mas nao se desperdiça que ja foi feito, senão estamos constantemente a dar passos para trás.
Bons voos a todos
Pontos perdidos dos pilotos
Moderadores: Comandante, ATC
-
- Oficial
- Mensagens: 167
- Registado: domingo jul 25, 2010 11:09 pm
-
- Administrador
- Mensagens: 2402
- Registado: sábado jun 30, 2007 12:00 am
Re: Pontos perdidos dos pilotos
Boas,
os pontos foram colocados muito depois, o numero de voos vem desde inicio do "site", portanto os pilotos mais antigos podem ter mais voos que pontos ou que pilotos mais recentes.
Os pontos do piloto é do site e não conta para o rank da va.
O tempo dos pilotos penso que chega, tem 60 dias sem voar e tem alternativas para esticar o prazo, já tinhamos muitos inactivos.
Alguns para desbloquear a conta é retirado os pontos mas nada afecta o rank da va.
O que conta é:
Rankings
Ranks are calculated using several factors - the percentage of active pilots, the percentage of your routes which have been flown, the frequecy of those routes, and the frequency and number of PIREPs filed. These, and several other factors, influence your airlines rank. This allows for fair play; smaller airlines remain competitive, even compared to larger airlines. There are two sets of ranks - one based on performance, and the other based on finances. They do not affect each other.
Updates and additional information
Your VA's website will automatically be queried at the appropriate time for updated information, so there is no manual process involved in updating the airline's stats. If you see a discrepency, wait a day. Usually, updates occur the night following a PIREP, or once a week if there have been no PIREPs.
Tips for great success
Enter proper flight times in your schedules
An airline with 30 pilots and 20 active will rank better than an airline with 100 pilots and 40 active
Use an ACARS program for best accuracy for fuel and flight time
Make sure you have prices for all your routes (if you don't, you still have to pay for it!)
Enter expenses properly - you will be audited (like the real thing!); if there are no expenses, you get docked $20,000/month
Using the live fuel prices gives you extra points
os pontos foram colocados muito depois, o numero de voos vem desde inicio do "site", portanto os pilotos mais antigos podem ter mais voos que pontos ou que pilotos mais recentes.
Os pontos do piloto é do site e não conta para o rank da va.
O tempo dos pilotos penso que chega, tem 60 dias sem voar e tem alternativas para esticar o prazo, já tinhamos muitos inactivos.
Alguns para desbloquear a conta é retirado os pontos mas nada afecta o rank da va.
O que conta é:
Rankings
Ranks are calculated using several factors - the percentage of active pilots, the percentage of your routes which have been flown, the frequecy of those routes, and the frequency and number of PIREPs filed. These, and several other factors, influence your airlines rank. This allows for fair play; smaller airlines remain competitive, even compared to larger airlines. There are two sets of ranks - one based on performance, and the other based on finances. They do not affect each other.
Updates and additional information
Your VA's website will automatically be queried at the appropriate time for updated information, so there is no manual process involved in updating the airline's stats. If you see a discrepency, wait a day. Usually, updates occur the night following a PIREP, or once a week if there have been no PIREPs.
Tips for great success
Enter proper flight times in your schedules
An airline with 30 pilots and 20 active will rank better than an airline with 100 pilots and 40 active
Use an ACARS program for best accuracy for fuel and flight time
Make sure you have prices for all your routes (if you don't, you still have to pay for it!)
Enter expenses properly - you will be audited (like the real thing!); if there are no expenses, you get docked $20,000/month
Using the live fuel prices gives you extra points